Samstag, 13. Dezember 2014

Ist sie nicht gemütlich, diese Vorweihnachts- und Adventszeit? Kerzenlicht-Plätzchenbacken und und und...









1 Kommentar:

  1. Anna loves seeing your blog. He recent memories fail her often, but seeing your pictures brings her back to place and traditions she remembers so keenly.

    AntwortenLöschen